Benim bebegimdede reflu var 4 aylik suanda kullanmadigimiz hic bir sey kalmadi diyebilirim alerji mamalari verildi birini daha cok kustu biride asiri gaz yapti bebelac thickener kullandik iyi geldi ama asiri dercede kabiz yapti cocuk ikina ikina zor yapiyordu 5 gun oldu birakali hala gecmedi kabizligi gastrotuss baby kullanmistik gecen ay ama o sirada enfeksiyonu vardi doktor o yuzden belki fayda etmemistir simdi yine kullanin dedi bizde baslicaz kullanmaya tekrar umarim fayda eder cunku artik cok yoruldum reflusunden dolayi 4,5 aylik oldugunda yabi 2 hafta sonra ek gidaya baslicaz midesi dinlenir biraz dedi reflu yüzünden cok hiriltisida var hic gecmiyor