merhaba dün doktor bebeğime gaviscon şurup verdi ama tadı o kadar kötü ki kullanırken bebeğim çok ağlıyor eğer bu işe yaramazsa mamasını değiştiririz demişti. Ben şurubu kullanmak istemiyorum açıkçası, mama araştırması yaptım en iyi yorumlar aptamil ar mama olmuş bir de bebelac thickener diye bir kıvam koyulaştırıcıyla karşılaştım şuan ikisi arasında gidip geliyorum. Varsa kullanan anneler önerilerinizi yorumlarınızı almak isterim