Miran1306 benim ilkinde de ikincimdedw sancım coktu ilkinde 2 buçuk santim açılma vardı ve sancım coktu suyum direk geldi doğum oldu ve ben sancimi hissediyordum ikincide cumartesi hani acile gittiğimde sancı var ama ben sadece sağ taraftan sırtım agriyodu başka bişey yoktu bu şekilde pazartesiye kadar gitti sancım çok ama ben az bişey hissediyordum açılma olmadığı için mecburi verildi ve 3 buçuk 4 saat sonra kızımı kucağıma aldım