Miran1306 Bir kaç gün sonra da olabilir hemende olabilir ben nişan geldiği akşamın sabahı sezeryana alındım doğum başladı ama açılmam olmamıştı. Siz sancı sıklığınızı kontrol edin düzenli sancı sıklaştığında gidin Allahım bir avazda doğum nasip etsin inşallah