ozgersinada asel4316 bu arada hangi biberonu kullaniyosunuz 4 numara demissiniz ya cok mu hizli akiyo akişi nasil ben e bebegin kendi markasinin anti kolik biberonunu kullaniyorum faydasida varmi bilmiyorum acikcasi gene gazi var :)
asel4316 ozgersinada Philips Avent Natural Response Pp Biberon, 330ML, 3+ Ay,doğal Tepkili Biberon Emziği, SCY906/01 https://app.hb.biz/SefPCo8Hvvi9
asel4316 ozgersinada bu arada bebek büyüdükçe akış az geldiği için sinirlenebilir bilginiz olsun doktorunuza danışın isterseniz ama ben danışmadan direkt emzk nosunu büyüttüm bol bol içsin 😂 içsin de kilo alamasın 🤣
asel4316 ozgersinada yarın bi bakayım normal şekilde cuk cuk içiyor sorun yaşamıyorz. Zaten 3 ay üstü 2 yaşına kadar kullanılıyormş. Bebelac gold baktım gerçekten fiyatı baya uygun