asel4316 benimkide 3445 doğdu kilo alimi acisindan mamadan memnunum doktorlarda iyi diyor. Ben şey yapiyorum yapsana sende tartiya once ben cikiyorum sonra bebikimi alip cikiyorum tartiya aradaki farkla kilosuna bakmaya calisiyorum assagi yukari bi tahmin yurutuyorum olmuş baya belki almistir biraz daha. Aptamil hic kullanmadim ben hani gazdan dolayi onerdiler prosyneoyu ama hic almadim. Kaç cc iciyor sizinki ne araliklarla iciyor bide