Ardenaden yani bizimde balgamı var burnu tıkanıyor ama daha sonra temizleyince burnunu rahatlıyor tekrar doluyor doğru bakın o kadar çok doktor geziyorum ki biri balgamı sökücü yazıyor birtanesi antibiyotik diğeri sadece hava vermemi söylüyor vs vs yani benim anlamadığım ki istanbul gibi bir yerde üniversite hastanelerini de gezmiş biri olarak çocuğa doğru düzgün doktor bulamadım bizimki her ay burnu tıkalı birsekilde balgamla birlikte ilerlerse öksürük de oluyor neden olduğunu anlamadık şimdi yarın yine farklı çocuk doktoruna götüreceğim ordan kbbye ordan da alerji doktoruna gideceğim artık çok sıkıldım he gerektiği yerde antibiyotik kullanıyorum 1 aylıkken de hastalandık biz baya ağırdı solunum sıkıntısı vardı mecbur kullandık eczacı arkadaşım var çok mecburiyette kalmadıkca antibiyotik kullanma diyor he bir doktor kadar bilgili değil ama biz doğru tedavi ve doktoruna denk gelemedik o yüzden aklımda soru işareti kalıyor bir de bizimki acildeki pratisyen hekimdi yine aynı poliklinige götürmüştüm hava vermek için acile yönlendirdi oda şuan iyi ama antibiyotik yazayım deyince anlam veremedim yoksa kötü gözle baktıgımdan değil ama bizim durum çok farklı ve çok karışık inanın