Kızlar bebeğim 9 aylık dün hırıltılı ve zor nefes alıyordu ve çok ağladı gece acile götürdük grip olmuş dedi doktor calpol verin ve serum fizyolojik yapın dedi yapıyorum ama bu saat oldu ateşi çıkıp iniyor birde üstüne isal oldu ne yapabilirim sizce çok üzülüyorum hiç uyumadım uyursam bebeğim uykusunda nefes alamaz bişi olur diye korkuyorum bir an evvel geçmesi için daha ne yapabilirim