ggmomy arendenizinanasi tabi kii önce Allah size ikinci evlat sevincini de yasattigi için sonra bebeğin yaşının müsait olduğu için bez ve yeme.aliskanligi kazandıklarında daha kolay oluyor ama herşey nasip onlar da birlikte buyuyecek :)
arendenizinanasi NatashaRomanoff evet aslında insan içten içe bı kardeşi olsun hep istiyor ama kaygılar hiç bırakmıyor ki işte anneleri güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻😘
NatashaRomanoff arendenizinanasi hiç kaygılanmayın 🥹 ama ilk bebeğinizin uyuduğu her an uyuyun dinlenin 😁🤭❤️
defnemomm_ arendenizinanasi hayırlı olsun 💐💐 ben kızım 5,5 yaşında iken 2.ye hamile kaldım bu şekilde istedik çünkü , söyle diyim yetememe zorlanma her zaman olabilecek bir şey:) şuan tadını çıkar sağlıkla mutlulukla kucağına al insallah ❤️
bahardg Bende yaş aralığı kısa olsun isterim bi amda beraber büyüsünler ama ilk seseryandı ikinci normal doğurmak istiyorum o yüzden beklemedeyim üzülme canım öyle böyle zaman geçiyor ve büyüyorlar 💋