selensahinn benim eşim de 7de geliyor eve cumartesi de çalışıyor, tek çocukla yemek yapamazdım 2 çocukla yemek yapmadığım gün yok. 2. Doğunca insana bi cesaret yükleniyor değişik bir kafa😂😂
Ama şunu da söyliyim oğlunun da eziyeti olur. Benim kızımın da uyku ve yemek hariç hiçbir problemi yoktu ama bebek doğunca kıskançlıkla beraber beni sadece o bile 2 katı yordu. E zaten bide bebiş var onu da tek bebeğe kıyasla artırdı yalnız bırakamamak filan. İlk günler böyle zor geçti. Bugün biri 25 aylık biri 2 aylık oldu ve şimdi alıştık tekrardan. Artık ağlayınca emziğini filan veriyor kızım oğluma😅