2 aydır ben de bunun kararsızlığı ile bekliyordum nihayet robot aldım ve memnunum hemen anlatıyorum
Zaten çok yorgun olduğumuz için ekstra ev işi yapmak çok külfetli oluyor bunun yerine dinlenir ya da diğer işlerini yaparsın zamandan kesinlikle tasarruf , ben dysona da baktım benim kolumu yordu o kadar para verip yorulmak istemezdim bir de gerçekten ben o vakti kendime harcamak istedim
Ben roborock s8 sonic aldım ,kurulumu kolay Wi-Fi ile çalışıyor haritalandırıp temizliyor ve siliyor
Önce acaba güzel temizler mi pişman olur muyum diye çok düşündüm çünkü kimse kolay kazanamıyor be yüklü bi miktar sonuçta
Etrafı topladım çalıştırdım koltuklarından altından dip bucak temizledi valla ben çok memnum kaldım beklentimin üstündeydi ,defalarca temizliyor çıkan pisliğe şok oldum , sandalye altlarına da giriyor sıkıntı yok ama ben güzel temizlesin diye masanın üzerine koydum , benim üstünden geçeceğiö bir yer olmadı kabloluya elveda artık ,sormak istediğiniz olursa buyurun