Aç olduğunu anlarsın canım. Sen sütünün yetip yetmediğini anlarsın. Merak etme. Herkes öyle Bi anlama şekli yok demiş. Ya çocuğunu senden iyi kimse tanıyamaz. Çocuk mama yiyince susuyorsa demek ki aç. Bu kadar basit. Sen günde 2-3 kez ver mama madem sütün var seni bırakmasın 60cc nin üstüne çıkma şimdilik. Sağlıkla büyüsün inşallah