nur1824 baharlivaa zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ben şahsen o günlerin tadını sırf bu streslerden dolayı çıkaramadığım için çok üzgünüm. Herşeyi bir kenara bırakıp zamanın tadını çıkarmak lazım bence 💐
baharlivaa nur1824 evet doğru söylüyorsun teşekkür ederim içim rahatladı biraz bişey soracağım bide spinal anestezimi oldun benim inanılmaz bel ağrım var iğnenin etkisi diyorlar varmı öyle bir sorun sizde
nur1824 baharlivaa evet evet bende de vardı. Bel ağrım çok oldu yaklaşık 2 ay sürdü. Spinal oldum ben de hatta kalçamın bir tarafını hissetmedim 3 ay kadar ama sonra geçti.