Prnssanns Göğsümün ortasında boğazımın orda kalp atışı gibi şiddetli ,sanki şişip iniyor gibi bişey yaşıyorum başına gelen var mı acaba
Nikita Prnssanns panik atak hastası bir kadın çantasında ekşi sakız bulundururmuş. Her atakta ağzına atınca düzelirmiş. Beyin keskin bir tadı algılayınca diğer şeylere odaklanmayı bırakıyormuş. Limon falan atın ağzınıza belki işe yarar
nur1824 Prnssanns ne tetikledi acaba, bende de var arasıra uğrar sonra geçer. O zamanlarda ben hemen camı açar temiz hava alırım.
beyzzsenturkk_ Prnssanns bir kere otobüste yaşadım bunu ve bayılıyordum çok stres yapmıştım stres cok tetikliyor otobüsten beni insanlar indirmişti bankta bayılıyordum yanımda tatlı ya da ekşi şeyler bulunduruyorum böyle zamanlarda bazen şekerimde tansiyonumda düşebiliyor ama stres en büyük etken temiz havaya cıkınca biraz oturunca geçiyor
bilememolabilir Prnssanns evet yüksek nabız ve gerginliğe bağlı yani tamamen panik atağın bir oyunu bu. Sakin kalın onu düşünmeyin aklınızı kafanızı başka seylere odaklayın gerekirse bir ugras bulun uzun bir yuruyuş arkadaslarla sosyalleşme bir bakmışsınız yok olup gitmiş o şikayetiniz. Ee tabi gerekiyorsa ilac tedavisi
nur1824 Prnssanns daha fenası sanki ölüyorum da üzerime toprak atıyorlar, lohusalık döneminde çok yaşadım özellikle
Prnssanns beyzzsenturkk_ korkuyorum bişey mi olacak diye düşündükçe kalbimde ağrıyor başa çıkamıyorum evden çıktım ama geçmiyor hep korkuyorum kalbim duracak diye
Prnssanns bilememolabilir ya başka şeylerle ilgilenmeye çalışıyorum aklım yine orda bişey mi olucak acaba diye korkuyorum
baharlivaa nur1824 merhaba bende lohusayım panikatağım tutuyor sürekli önceden vardı ama bayadır olmuyordu şimdi doğum yaptım sezeryan ile 1 ay oldu mide bulantısı çarpıntı öğürme hepsi bi anda çok kötü oluyorum. Siz nasıl oldunuz geçtimi
nur1824 baharlivaa ben doğum yapalı 10 ay oldu hepsi uçtu gitti. O dönemde hissettikleriniz çok normal ama geçecek bunu söyleyebilirim. Hatta o dönemlerin tadını çıkaramadığım için o kadar üzülüyorum ki bazen 🥲
quence Prnssanns yani ben panik atak hastasıyım bu şekilde değil de kalp krizi geçiriyormuş hissi geliyor gerçekten öleceğimi düşünüyorum kolda uyuşma nefes darlığı kalp çarpıntısı şeklinde
baharlivaa nur1824 ilk değil 3. Doğumum ilk doğumum normaldi iki doğumum da sezeryan ama diğerinde genel anestezi olmuştum bunda spinal oldum baya etkiledi beni mide bulantısı iştahsızlık bel ağrısı gibi bi çok şeyler var yaşadığım 32. Günüm bugün inşallah bende çok iyiyim geçti hersey diyebileceğim günlere gelirim 🤲☺️
nur1824 baharlivaa zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ben şahsen o günlerin tadını sırf bu streslerden dolayı çıkaramadığım için çok üzgünüm. Herşeyi bir kenara bırakıp zamanın tadını çıkarmak lazım bence 💐