bluem Salı günü sabahtan öksürük başladı ama böyle kuru kuru değilde balgamlı gibi. Öğlen 2 gibi ara öğününü verdim masa sandalyesinden aldım ki yanıyor çocuk hemen ölçtüm 38 ateş. Akşam üzerine kadar düşmedi ilaçta hemen vermemiştim sonra baktım halsizleşti doktora götürdük 5 gibi test yapıldı burundan sıvı alındı. Akşam sonucu çıktı infulenza A yani domuz gibi dedi doktor. Hemen enfluvir şuruba başladık ilk 48 saat içinde hemen başlamak lazımmış zor bulduk salgından dolayı ilaç kalmamış tek ilacı buymuş. Salıdan beri bugüne kadar ateşi vardı çok dirençli 39 a kadar çıktı kusma başladı ishal oldu hiç hali yoktu şükür bugün iyi biraz daha🙏🏻 Çok kötü geçti bir kaç gün😟 aman dikkat edin sizler de çok salgın varmış yoğun bakımlarda yatan hastalar bile hastaymış dışarı kalabalığa çıkmamak lazım bu ara.