yohh_yavv Her çocuğun gelişimi farklıdır, mesela benim bebeğim çok geç emekledi, çok geç taneli pütürlü şeyleri yutabilmeyi öğrendi. Ama 11. ayda yürüdü, hatta bana diyorlardı bu çocuğu hiç yere bırakmamışsınız emekleyemiyor diye, ama emekledi,ertesi gün yürüdü. Ben kimsenin dediğine takmadım kafamı, siz de takmayın.Çünkü gerçekten bitmiyorlar , biri bitse diğeri başlıyor konuşmaya😣