Kızlar biliyorum her çocuğun gelişimi farklı ama aşırı takıntılı bi insanım ve kafamda kurup ona takılıp baya da üzülüyorum bebeğim tam bugün 1 yaşını doldurdu
Ama hala yürümüyor akrabamın bebeğide bebeğimden 1 ay büyük yürüyormuş ben farklı şehirde yaşıyorm arayı bana bunu söylüyorlr ay hiç durmuyor pıtır pıtır yürüyor diye tabi ki sevindim ne güzel ama ben diyorm benim ki yürümüyo süpriz yapıp keşke yürüse nispet yapar gibi bunu söylüyorlar gerçekten üzüldüm ve kafamada takıldı benim beneğim neden yürümedi diye aşırı hareketli hiperaktif bi çocuk grlişimide güzel anne,baba,dede,nene,mama,meme,gel,ver,al gibi kelimeler kullanıyor ver,al,gel komutuna uyuyor sar sar makarayı söyledim mi hareketlerini yapmaya çalışıyor baybay,gel gel,alkış gibi şeyleri yapıyor aöa ben şuan oturdum biye yürmüyor diye kafama takıyorum biliyorm 18. Aya kadar yolu var ama ya ben sabırsızım ya da millet psikolojimi bozuyor