Cansux 18 ay oldu hala olmadim bu hafta doktora gidicem. 1 sene hic sikinti olmadi siskinlik ödem vesaire hic bi sikinti olmadi ama zamani geldiginde her ayin belli bor zamaninda su son aydir mide bulantisi mide krap sanci filan oluyor artik olmak istiyorum