Cansux Kızım 5 buçuk aylık oldu ve ben hala hiç adet olmadım bu normal bi durummu doktorada gitmedim benim gibi olanınız varmı yoksa gitmeliöiyim hemen ne dersiniz hanımlar ?
Altayin_annesi Cansux benimde bebegim uc aylik. Bende olmadim. Doktora gitdim sut verirken cogu kadin olmuyor dedi. Annemde 6ay olmamis. Ama cok zor ya. Adet donemi geldiginde agri oluyor, migren oluyor, sisiyorum ama adet olmuyorum ☹️
K-D-R Cansux Normal bir durum, bir yıla kadar hatta bazen daha uzun süre olmayan varmış. Ben ilk 6.ayda oldum
Ilaydaysee Cansux ben tam 9 ay olamadım ama Bi oldum tam 5 ay oldum bitmeyen bir kanama yaşadım şükür ki 1 hafta önce bitti ama tabi benim kistim varmış ondan
Cansux -erCansu- teşekkür ederim canım zaten cok takılmıyordum olmamak rahatsız etmiyordu ama baya sürünce ve hamile kalanları duyunca tırstım hafiften ama rahatladım şimdi 😂🥰
Guel_ Cansux bende hala adet olmadim bebegim 4 ay 23 günlük eger emziren bir snne ise iz bu gayet normal
Tugceeeee12345 Cansux evet hormonlar emzirirken salgılanan hormonmuş ama yinede tedbiri elden bırakmamak gerek aman diyim kardeş gelir birde 😀