Herkes her mama hakkında yorum yapıyor çok yanlış kim neyi kullanıyorsa onu övüyor , en iyisi sen doktora sor canım benim nacizane fikrim aptamil conformil kullandım sma kullandım ve suan similac kullanıyorum 3 de çocuğuma gaz ve kabızlık yapmadı 3 aylık bi kızım var her bebeğin bünyesi farklı o yüzden deneyerek öğrenebilirsin , nasıl domates her insana yaramaz herkes limon kullanmaz buda öyle bişey deneye deneye öğreniyor insan ..