fatmaa12345 AEgemm merhaba suanlik durumu normal seyrediyor iştahsızlık ve kusmada var hastaneye götürmeye korkuyorum direk yatış yapiyolar cunku
AEgemm fatmaa12345 çok geçmiş olsun çok sevindim. Bende prematüre annesiyim anne olmak zorken prematüre annesi olmak çok daha zor.
AEgemm fatmaa12345 evet 1 hafta bile çok önemli oluyor ama yapacak bir şey yok bizler için. Allahım bundan sonraki yaşantılarını güzel kılsın inşallah