talyaninmom mslesra çok zarif 💖 ben hep spor ve oldukça sade takılan bi insanım 😀çok sıkıldım artık bu sefer birazcık farklılık istedim
mslesra talyaninmom ben once bu elbiseyi almıştım allı pullu sonra vazgeçtim kibar sade zarif olmayı seçtim 😀 buda güzel ama
daha_ben_buyumemisken talyaninmom gelin bebek mavisi giyecekse (tarlatanli kabarık bişi değilse) bence bunlar çok abartı. Resmen ben eltiyim ve seni kıskanıyorum demek 😂 çünkü bunları al Nisan olacak kıza giydir abartı durmaz
talyaninmom daha_ben_buyumemisken tarlatanlı olacak canım, evde olsa daha sade tercih ederim de salonda büyük nişan olacak
Tatlican talyaninmom ilkini sevemedim abarti geldi 2.si gogusleri kocaman tutar 3.sü cok normal 4.bölük böluk hoş durmuyor Ama illede birini alacaksan 3.kırmızı olan
secondmylife Bu işlerden iyi anlarım açık soylemek gerekirse hiçbirini beğenmedim. Modeller çok demode, renk olarak size yakışır mutlaka hepsi güzel renkler.