talyaninmom Kızlar selam, çok kararsız bir insanım ne olur yardım edin. Çok abartı olmasın çokta sade olmasın istiyorum. Sizce hangisini seçmeliyim💖 Nişan kasımda, düğün salonunda olacak💖
maygirl talyaninmom sanki hic bri mankenemi yakismamis elbiseler bilmiyorum ama cok basit gorunuyorlar🙄daha hos daha zarif biseyler baksaniz
daha_ben_buyumemisken talyaninmom gelin bebek mavisi giyecekse (tarlatanli kabarık bişi değilse) bence bunlar çok abartı. Resmen ben eltiyim ve seni kıskanıyorum demek 😂 çünkü bunları al Nisan olacak kıza giydir abartı durmaz
SevimliHayaletCasper talyaninmom bence bunlar abartı 2. Daha iyi gibi. Birde kırmızı tercih etmesen mi acaba kendisi hangi renk giyecek
Aerith talyaninmom bir Trakyalı olarak 5 lira fazla olsun kırmızı olsun derim 😄 ikinci olanı da çok güzel ama bu kırmızı ayrı bir güzelmiş. 😌
Tatlican talyaninmom ilkini sevemedim abarti geldi 2.si gogusleri kocaman tutar 3.sü cok normal 4.bölük böluk hoş durmuyor Ama illede birini alacaksan 3.kırmızı olan
diloslarrr talyaninmom salonda olacak büyük nişansa bu . Ama evde ya da daha ufak isteme salonu tarzı bir yerde olacaksa biraz abartı kalabilir. Güzel elbise bayıldım bu arada 😍