Misskokulum Anlıyorum ben de arkadaşın üzülmesini istemem ama üzülmesin diye de doğruları söylemeden geçemedim çünkü Ya ciddi bir durum varsa ortada. Yorumlara baktım herkes kapanır takma demiş, evet kapanabilir ama bu yorumlara bakarak kadın rahat davranıp doktora götürmezse ne olacak? Ya kapanmazsa ya ciddiyse.... biz de sadece üfürüm diye götürdük ama kaslarda kalınlaşma ve 2 vsd çıktı. Deliğin türü önemli. Burada bazen çok yanlış bilgiler veriliyor.