Durukaninannesi Arkadaşlar bebeğimin kalbin de küçük delikler varmış doktor genelde bazı bebekler de olur dedi 5 ay sonra tekrar çağırdı hastaneye daha 6 günlük hala kuvöz de benim gibi olan var mı korkuyorum kötü birşey mi 😓
Nebicimanne Durukaninannesi gecmis olsun bilgim yok post ustte kalsin , insallah saglikla kucaginiza alip evinize getirirsiniz♥️
Minnakelifim03 Durukaninannesi cok geçmiş olsun canım Rabbim acil şifa versin. Benim kalbimdede doğuştan mitral kapak prolopsusu var di çocuk kalp doktoruna gittiğimde odada kalbinde 4 tane delik olan küçük bi bebek var di doktor tedavi uygulamış bak annesi 4 delikten 2 si kapanmış bile demişti. Inşaallah sizin bebeginizdr iyileşir
prensannesi355 Durukaninannesi benim oğlumunda kalbinde var delik ama zamanla kapanıyor dedi doktor size bir bilgi vermedi mi
Gulfem07 Minnakelifim03 aaa benim rahatsizligimdan birini gördüm ilk defa.Benimde dogustanmis malesef ama bir zararı da yok.
Durukaninannesi Sevdasoylu çok korkuyorum insallah öyle olur daha küçücük insan kıyamıyor canım çok sıkılıyor
Durukaninannesi prensannesi355 bugün sadece telefonla bilgi aldik yarın yüzyüze görüşücez çok merak ediyorum ne diyeceğini
Ysmnn Bizde de var takip altındayız 6. Ayda gitmiştik şimdi yaşına girince gideceğiz tekrar kapanmış mi diye, içinizi ferah tutun daha çok yeni sizi çok iyi anlıyorum
Annekeki Bildigim kadariyla bebis buyudukce kapaniyor annesi Allah acil sifa versin insallah hemen iyi haberler alin🙏🏻
Edaerven Durukaninannesi benm bebegimde de var şuan 40 günlk 6 aya kdar kapanır dedi % 90 inda olabliyomş korkma bnde 6 aay sonra gitcm
FatmaDanis Durukaninannesi korkma kotu bisy dil bebegini hayati boyunca etkilemick bis kilo aldikca gecme olasiligida yuksek ayrica skmayn caninizi😇
Masalserin19 Durukaninannesi bizde anne karnından beri delik var kızımda. Korkma korkulcak bişi deil sadece cok aglatma dedi doktorumuz. Ama insan korkmadanda yapamıyor. Suan 11 aylık ben her 3 ayda bir düzenli 3 farklı sehirde hastaneye götürüyorum. İlk 3 mm di snra 4-5 snra 6-7 oldu snra 7-8 oldu suan 8 mm 3 aydır hic büyüme olmamıs. Bizim deliğin üstünde zar olusmamıs kapanmama durumu var. 4 yasına kadar kapanabiliyor suan %50 ihtimal kapanır %50 kapanmama ihtimali var kızımda. Ben cok rarstırdım profosor doktorlarla görüştüm sürekli farklı sehirlere farklı farklı doktorlara götürüyorum. Korkulcak saglıgını etkilicek bi durum deil dediğim gibi cok aglatma sadece. Birde delikler nerede sag venüstemi sol venüküstemi kapaçıktamı bişi dedimi
Durukaninannesi Masalserin19 daha tam bilgi alamadım telefonda konuştuk ama bugün daha detaylı konuşmaya gidiyorum
Shylkyc Durukaninannesi hayır korkmayın. Çoğu doktor bunu söylemez bile hemen hemen her bebekte olur. Hatta üfürük derler. Sonradan kapanıp tamamlanır. 5 değil hatta en fazla 2 aylık kontrolünde kapanmış olacak görceksiniz 🙂