Az evvel baktım Ziraat altın alış 2875 tl satışı ise 3291 %12 lik kar marjı var ve bu ufak ufak biriktirenler için bence çok fazla bir makas aralığı şu an baktığım kadarı ile yapı kredi ve Türkiye finans daha iyi ha ziraatten devam edecem derseniz bence dolar alın biriktikçe satıp fiziki altına çevirin ben öyle yapacam çünkü ziraatten altın hesabı pek karlı değil ama yinede düşünenler araştırsın