tubbaaa1111 pediatri alanında eğer doçentlik profluk yoksa kendinizi bunu araştırmaya adamış bir bilim kadını değilseniz insanları saçma sapan yönlendirmeyin herkesin aklı var. Biz çocuklarımıza eziyet için yaptırmıyoruz. Siz mükemmel biz kötü anneyiz diye de almadık bu kararı içerik içerik takmışsınız da siz neyi ne kadar biliyosunuz da içeriklerinden bu kadar eminsiniz.
Menenjit dediğimiz illet çocuğa değdiği an 24 saat içerisinde öldürüyor enn iyi senaryosu engelli bırakması ne konusuyosunuz siz ya.
33 yaşında menenjit yüzünden şuan zihinsel engelli olan yakınım var benim..
Bizlerde zamanında olmuşuz öldük mü hayır maşallah gayette sağlıklıyız.
Benim yaşadığım bölge Küçük bir ilçe ve her kış burda çok yoğun şekilde 0-5 yaş arası çocuklarda ishal istifar salgını oluyor hastanede çalıştığım için gayette görüyorum bunları kaç çocuk bu şekilde yoğun bakıma yatırıldı bunlar daha mı iyi örnekler gerçekten bunları görürken rota aşısını nasıl yaptırmayın dersiniz. Söylediklerinizi körü körüne sağdan soldan duyarak ve sadece prospektüs okuyarak savunamazsınız.
Benim çocuğumu düşünmekte sizin haddiniz değil ben kendi çocuğumu düşünürüm.