Kızım 7 aylıkken bexero 2.doz aşısı vardı. Aşıdan 2 3 gün önce ben ve eşim biraz rahatsızdık ama kızımızda bir. Şey yoktu. Biz de iyi diye aşısını yaptırdık. Aşının olduğu gün ateşi 39.5 a kadar yükseldi zar zor düşürdük ateşini. Halsiz ve ağlıyordu sürekli. Ve çocuk mahvoldu. 2 gün ateşi sürdü. Tam toparlanması 1 haftayı buldu.
Bence hangi aşı olursa olsun bebeğin hasta olmaması iyi olur. Bazı aşılar canlı aşı çünkü.