Efnans_Mom Nurcankskn 9 ay 29 günlük oldu 2-3 haftadır yeni şeyler var Babıldama başladı Emekleme yok sanırım emeklemeyecek dönerek gidiyor istediği yere bir düz bir ters diye yuvarlanıyor evde 😅 buda emekleme sayılıyormuş 😅 Desteksiz oturabiliyor artık
Efnans_Mom hilaallc evet babababa diyor sürekli şuan 10 ay 3 günlük 9,5 aylıktan sonra başladı babıldama
angaralimom utkummm benimki 8 ayın başında babildadi sonra birakti biseyler söylüyor o günden beri 😄 pazartesi 9 aya girecek bakalim ne yapacak? Ha ablamın kızı 10 aylıkken başladı babildamaya.. her bebeğin gelişimi farklı canim
A2B4 utkummm Hiç korkma bnmkide babildamadi 2.oğlum.14 aylık şuan mama,baba,git,gel dio.ilk oğlum babildadi.onda epey sknti çektim 1 sene dil terapisi aldık ancak konuştu… Gelisimine bak genel gelişim.18.aya kadar bekle kelime olma,ssa dkt git
utkummm eliffsseymen 10 ayliktan ded ded dedi 10,5 aylikken bab bab anne demeye basladi🙂suan 13 aylik gel aba dede anne baba gibi seyler söylüyo Sizinki ne kadarlik
eliffsseymen utkummm erken doğdu bebeğim. Kronolojik 10 olmak üzere. Ama düzeltilmiş 8 aylık. İnşallah benim bebeğim de başlar. Çok telaşlıyım özellikle sosyal medyada otizm belirtileri diye geçince
utkummm eliffsseymen cok normal canim insan cevreden etkileniyo benim komsumun cocugu oglumdan 5 gun buyuk ama baya ondeydi konusmasi emeklemesi simdidde yurumesi ama onun ablalari var benim oglum tek o onlardan bi seyler duyuyordur goruyordur sizinkide soyler benim oglum usengec biraz sizinkide tez zamanda soyler dedigim gibi 10,5 aylikti 1 ay icinde bianda soyler sizinkide🙂