utkummm benimki de 7 buçuk aylık hala babildamiyor. Bir ara tek sesli harfleri çıkarıyordu aaaaa, eeeee vs. gibi. Şu aralar suskun sadece ııı diye cevap niteliğinde sesler çıkarıyor. Ben bi sey söylüyorum ııı diyor yine başka bir şey söylüyorum ııı diyor memede de yapiyor bunu gülerek. Her bebek çok farklı gerçekten zamanla der diye bekliyoruz.