Erva2alya bizde de dışardan görünen bişey yoktu canım bende ilk ondan şüphelendim ama doktora gittim ultrasonla bakıldı iç basur denildi kabız olmamasına dikkat ediyoruz ve diyet yaptık belli bir süre şuan patates ekmek makarna falan çok tukettirmiyoruz