ymrrrr Bebesiannesi kesinlikle çünkü bende bu şekilde öğrendim erkendi öğrendiğim de betam 55 ti 🙂hayırlı haberlerinizi bekleyelim inşallah
uykusuzanne993_ Bebesiannesi gebelik var gibi benimde böyle çıkmıştı erken gebelik testinde bile çizgi çok silikti ertesi gün kan verdim 50 çıkmıştı iki haftalık hamileydim inşallah vardır sizin de
uykusuzanne993_ Bebesiannesi kan testi yaptırın varsa zaten çıkar bu testte böyle çıkıyorsa kan testinde kesin çıkar
havvaygzecrn Bebesiannesi hayırlı olsun var gibi gözüküyor bende de böyle ikinci çizgi silik çıkmıştı hamile çıkmıştım çok yeni olduğu için silik çıkıyor çizgi