muhammedinannesise Bebesiannesi yani gerçi benim oğlumda çok yeni olduğu için saat akşam.6 da yaptığım test 7 ye kadar pozitif değildi sonra gittim kaynanama geldim gece 12 de baktım silik çizgiyi kan verdim pozitif
Tuana__mohammady Bebesiannesi tekrarlayın isterseniz şimdi kaç dakikada çıktığında görebilirsiniz. Sizi üzmek istemem ama 5 dakikadan sonrası kuruma çizgisi olabiliyor
S_x_w Bebesiannesi anında çıktıysa evet silik gözüküyor pozitif ama bekledikten sonra çıktıysa negatif olabiliyor kuruma çizgisi yani..Daha önce başıma gelmişti kuruma çizgisiymiş