Biz de 3 aylığız. Sünnet olmak istedik çabucak iyileşir ve travma yaşamaz diye. Ama doktorlar 6 aydan önce önermeyiz dedi. Genel cerraha gittik o da ben sünnet etmem 6 yaşında görüşürüz dedi. Sünnet derisi bezin içinde enfeksiyon kapmasını önlüyormuş. Ama ben bebekken olsun bitsin istiyorum 🤷♀️