Arkadaşlar merhaba dün sabah post açmıştım sünnetle ilgili dün öğleden sonra sünnet oldu çok şükür öyle bi sancısı olmadı . Hatta gece çok güzel uyudu. Bugün ise çok sakin çoğunlukla uyuyor. Sizinde bebişler iniz böyle sakinledi mi acaba çok merak ediyorum. Yemek yiyemeyen ben bugün doyasıya rahattım 😊 cevaplarınızı bekliyorum 😊