Merhaba bende de agri vardi doktora gitmedim. Emzirdigim için vücudumdaki butun vitamin mineralleri kızım tükettiği için benim ya 2 kat sağlıklı beslenmem gerekti ya da beslenme + hamilelikte kullandığım vitaminlere devam etmem gerek diye düşündüm. Magnezyum + imom aldım. Düzenli kullanıyorum ağrılarım geçti.