Doğumdan sonra başlayan ağrılarım var diz kapaklarımdan ayaklarıma kadar başına gelen var mı ? Bazen atıyo gibi oluyor hiç dinmeyen ağrılar hep içerde sızlıyor ortopediye gittim iki kere biri ödem olabilir dedi ilaç verdi ilaçlardan sonra tekrar başladı diğeri yorgunluk olabilir dedi onun verdikleri hiç işe yaramadı. Fiziğe gittim strese bağlı olabilir dedi depresan felanda verdi depresan iyi geldi gibi oldu ama aslında uyuştuğum için mi hissetmedim acaba bide depresan biraz ağır geldi o yüzden düzenli kullanamadım aslında en düşüğünü vermiş ama bide kalp damara gidiyim diyorum yaşayan var mı bu durumu acaba