Valla bende ayakta sallıyorum. Şikayetim de yok. Bir toplulukta Otururken bile ayağıma alıp muhabbete dahil olup uyutabiliyorum. Misafirim varken onlarla sohbet ederken sallıyorum uyuyo mis gibi odalara kapanmıyorum. Yatakta sallarken uygunca pıt diye yatağa bırakıp kaçıyorum😂 sarılarak uyumayı da seviyor oğlum ama daha uzuyo o şekilde uyuması ama ayakta hemen paket oluyo ben öyle çok hızlı sallamam mayışınca bırakıyorum sallamayı ayağımda beklemiyorum dalana kadar dalında yallah yatağa 😂