İlk kızımı ayağımda salladım. Ayakta sallanmaya alıştığı için gece uyandığında da sallanmak istiyordu. Bu durum beni zorlamaya başlayınca yanıma yatırıp uyutmaya çalıştım ama o süreç çookkk uzun sürdü.
İkinci oğlum 2 aylık olacak. Ayakta uyutmayı düşünmüyorum. Bazen kucakta bazen emerken bazen ana kucağında pışpışlarken uykuya dalıyor. 4 aylık olduğunda hem gece uykusu saatlerini düzenlemeyi hem de yatağına ya da yanıma yatırıp pış pışla uyutmayı deneyeceğim. Bakalım ne kadar işe yarar göreceğiz.