simmayy estağfirullah istediğiniz kadar sorabilirsiniz. Çünkü sizi çok iyi anlıyorum aynı yoldan geçtim. İlk zamanlar neredeyse her emmede oluyordu sonra azaldı gitti. Şöyle düşünün şimdiye kadar çok şükür birşey olmadı bundan sonrada olmayacak. Rabbim sana emanet ediyorum deyin belki sizi rahatlatır.