Merhabalar 2. Çocuğumu yeni doğurdum 14 günlük. İlk çocuğumda da vardı bunda da aynı şekil. Sütüm yoğun geliyor boğazına süt kaçıyor o an aklım başımdan gidiyor ağlıyorum beslenme saati gelsin istemiyorum. Önden sağım yapıyorum, makas yöntemi kullanıyorum, geriye yaslanıp emziriyorum ama bir türlü kaçmasına engel olamıyorum. O an o kadar korkuyorum ki ağlıyorum sürekli. Çözümü olan var mı ya da benzer durumu yaşıyan ?