arzucetin orası öyle tabiki ama doğru ateş ölçer olduktan sonra nerden olursa olsun doğru sonuç verir en doğru sonuç koltuk altından beden sıcaklığı önemli benim kızımda da havale riski oldu hastanede anlindan ölçütler 36 çıktı koltuk altından ölçtü 39 çıktı o yüzden bana göre en mantıklı yer koltuk altı tabiki her annenin fikri aynı olmayabilir ama önemli olan çocuklarımız
ve doğru sonuç almak tesekkurler ateş de basit birşey değil yanlış ölçüm yapıldığı zaman daha kötü sonuçlara yol açılabilir demek istediğim bu