nursnmh asilnazli valla ilk defa duyuyorum popdan ates ölçüldüğünü tecrübeli anneler varsa bende merak ettim burda bekleyeyim
helinsila asilnazli yani koltuk altı kulak falan seçenekler varken çocuğun orasından ateşine bakmakta ne bileyim bana saçma geldi ama tabiki bilmiyorum araştırmadım siz bilirsiniz genede
asilnazli jap doğru sonuç popodan olduğu için dogum yaptığım hastanede de bu şekilde gösterdiler ve ölçtuler
arzucetin nursnmh ben de cocuğum olunca öğrendim çok şaşırmıştım ama denemedim ben kulaktan ölçüyorum
ZeynepOzcan asilnazli sizin mantığınız alıyor mu :D ? Koltukaltı, alın, boyun dururken makat ne alaka
arzucetin helinsila zaten biz de bayılmıyoruz bu şekilde ölçmeye ben mesela hiç denemedim Fakat Bu şekilde de ateş ölçülüyor en doğru sonuç için Nesi bu kadar garip geldi anlamadım
asilnazli ZeynepOzcan almadı ve bu şekilde olcmedim kulaktan olctum ama sonra gördüm ki kulak ve koltuk altindan ölçmekle çok fark var
asselll asilnazli 38 in üstü ateşli sayılır popodan anneyi garipseyenler olmuş evet devamlı popodan ölçmeye gerek yok ama en doğru sonucu popodan verir rektal ateş ölçümü olarak araştırabilirsiniz özellikle haveleye eğilimli bebeğiniz varsa popodan ölçün sağlıkçı olarak söylüyorum
helinsila arzucetin bana garip geldi öyle bişey yapamaya gerek de duymam o kadar hastaneye gittim hiç ateşe o şekilde bakan doktor görmedim açıkçası öyle olsaydı onlarda o şekilde bakardı bence tabiki sizin tercihinize de saygı duyuyorum
helinsila arzucetin tamam sizde hiç yapmamışsiniz neyini savunuyorsunuz anlamadım hadi yapsanız neyse dicem
mamabear_ asilnazli yani doğum yapmadan önce ben de bilmiyordum da neden yargıladılar ve şaşırdılar bu kadar anlamadım 😅 doğum yaptığım hastanede de popodan ölçtürdüler hep eve geçtiğimizde normal kulaktan ölçmeyle devam ettik. 38 üstü her zaman ateştir farketmez nereden olduğu
arzucetin helinsila yapmadım da saçma da değil havale riski olan bebekler var, farklı durumlar olabiliyor yani
Biminyumm Asıl popodan ölçmek tam sonuç verir. Koltuk altın da 39 çıkan sonuç bazen yanıltabilir. Ama popo tam sonuç verir. Çok kez popodan ölçüm yaptık bebekken. İyi ki oradan yapmışız yoksa havale bile gecirebilirdi kızım.