sudess annem doğduktan sonra 3.günde başladı şekerli su verdik birkaç çay kaşığı sarılık için iyiymiş o bitince 1.aydan sonra gün içinde 3-4 çay kaşığı verdim ılık su.kaynatıp soğutup veriyordum. Her ay 1-2 çay kaşığı arttırdım. Şu an 6,5 aylık gün içinde 1 yemek kaşığı kadar veriyorum fazla sevmiyor suyu sanırım atıyor hep 😁