eda54 evet doktorumuz salı günü de yapmazsa çarşamba uygulayın diye yazdı, yapmadı, çarşamba sağlık ocağı kontrolümüz vardı orda hemşire uyguladı ama geri atmış fitili bebeğim, eve gelince bezinde görüp tekrar uyguladım doktor geri atarsa tekrar yerleştir demişti. Öyle yaptı. Zaten fitili yerleştiriyorsun onu atayım derken ıkınıyor, ıkınırken yapıyo kakayı. Aynı fitili 5-6 kere uyguladım epey kaka yaptı, fitili her seferinde attı yani içerde tamamı erimedi fitilin yarısı filan erimiş oldu