Adlk Canım biz hem kemerini, hem de kiraz çekirdekli reflü yatağı almıştık. Ne bileyim ortadayım iyi veya kötü diyemiyorum. İşe yaradığı günler oldu, yaramadığı da. Kemerden ziyade yatak daha güzel bence yüz üstü yatırıyorsun, karnı sıcak kalıyor ve de yüzüstü olduğu için gaz çıkarıyor.