Benim bebeğim 36 günlük kolik ve krizleri çok şiddetli geçiyor. Doktor mestil yazdı ama içinde paraben var kullanmıcam. Göbeğine ağız bezini hafif ısıtıp önce zeytinyağ ile ovup sonra onu koyuyorum:rezene kimyonlu çay içiyorum . Çok krize girdiyse belden aşağısını yıkayınca rahatlıyo. Çok zor bazen o ağlıyor ben ağlıyorm