bizimde çok gazımız var maalesef nurse harwey kullanıyorum 2 saat sonra falan etki ediyor rahatlıyor bunun yanında her gün bir tatlı kaşığı zeytinyağı veriyorum kendimde bir yemek kaşığı içiyorum kimyon iyi geliyor rezeneyle karıştırıp içiyorum her gün . portakal,limon gibi asitli gıdalar , bakliyatlar (mercimek,fasulye,nohut,bulgur) tüketemiyorum sütü ve yoğurdu laktozsuz alıyorum peyniri keçi peyniri yemeye çalışıyorum . iki günde bir yıkamak da çok rahatlatıyor mışıl mışıl uyuyor yıkandıktan sonra yatarken eğer boynunu kaldırabiliyorsa yüz aşağı yatırıyorum gazını daha rahat çıkarıyor ve ağlamadığı neşeli olduğu bi zaman diliminde karnına mustelanın masaj yağıyla masaj yapıyorum bacaklarını karnına doğru çekme bisiklet hareketleri yaptırıyorum çıkarıyor gazını. biraz uzun yazdım canım ama bizde çektiğimiz için anlıyorum seni... umarım faydalı olur