KLORAK
Oğlum 14 aylık.
Mamayı sadece sabah uyandığında ve gece yatmadan içiyor artık. Sabah uyanır uyanmaz ona mamasını yapıp veriyorum bende işlerimi halletmeye bakıyorum. Kahvaltıyı öğlene doğru yapıyoruz. En önemli öğünün kahvaltı olduğunu ve sağlam yapılması gerektiğini, bu alışkanlığın oluşması gerektiğini düşünüyorum. Bende böyle bir alışkanlık hiç oluşmadı ve gün içerisinde tek öğün yaptığım zamanlar bile olurdu. Kahvaltısında peynir, zeytin ezmesi, salatalık, fındık ezmesi falan oluyor yanınada tost veya yumurta veya pankek veya omlet..Değişik bir yiyecek daha oluyor. Ara öğün olarak genelde meyve, meyveli yoğurt, bowl falan yiyor ama her gün ara öğünü yok. Acıkırsa veya bir şeyler yemek isterse bu tarz yiyecekler veriyorum ara öğün olarak. Öğle yemeğinide hafif tutmaya çalışıyorum. Çorba yanına mücver gibi, makarna yanına yoğurt gibi falan. Akşam yemeğine dikkat ediyorum yine sağlam yemesi açısından. Biz ne yersek ondan yiyor genellikle eğer sevmediği, yiyemeyeceği bir şeyse ona ayrı yapıyorum.