Yineben Smilebaby_ bende tam 18 aylıktı hamile likten bıraktırdım. Acı da bilemedim belki az bişe acırsa tiksinir.
Kbrrrr_58 Smilebaby_ aktarlarda sabır taşı var canım ondan al sür daha emmez benim ark öyle bıraktırdı
dlkuznnn Smilebaby_ sirkenin kokusu çok ağır tadı bize kötü gelse de seviyorlar bende sirke sürdüm emdi ama salça sürdüm huylandı emmedi siz de öyle deneyebilirsiniz.
dlkuznnn Smilebaby_ ben de öyle düşünüyordum salçadan huylanacağı hiç aklıma gelmezdi memeye çok bağlı emzik gibi kullanırdı bence bi deneyin şansınızı ben de en son denedim . İlk de emer diye düşündüğümden.
muhammedinannesise Smilebaby_ ben sakızı brz yumuşatıcı oğlumun saçını Bi tutam kestim sakıza yapıştırdım saçı sonra meme ucuma bant gbi taktım gördüğünde tiksindi bırktı ama aramızdaki bağ gitmedi korkutan çok var ona ramn oğlum gelirdi göğsümü öperdi sarılırdı dokunursa sdce içmekten iğrendim ama 3 yaşında untu şimdi versm emer. 😄😄
One-life Smilebaby_ ne kadarlık bebeğiniz ben örümcek çizmiştim göz kalemiyle kızım böcekten çok korkuyordu bi daha asla meme demedi travmatik olabilir ama etkili olmuştu😂
Smilebaby_ One-life 18 aylık hayatta korkmaz 😅😅yarın sabah hiç vermemeyi düşünüyorum yani iki gün istesede vermicen bakım
tospikannesi_ Smilebaby_ herşeyi denemiş bir anne olarak sanırım zaman… Salça ,sirke ,nar ekşisi, sabır taşı herşeyi denedim hepsini yalayıp yuttu şuan 23 aylık zamanda bırakır heraldr
Smilebaby_ tospikannesi_ bende bugün hiçbişi sürmedim ama veremiyorum öğlen uykusuna uyudu,vermedim uyurken emzirerek uyutuyordum biraz zorlandı ama uyudu bakalım neler olucak